מזותרפיה

תהליך טיפול מזותרפיה איננו מסובך ולא דורך חתכים בעור ולא מלווה בהרדמה כלל, הרופא המטפל צריך לעשות בדיקה ואבחון למטופל ולקבוע את כמות החומרים והרכבם על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

מזותרפיה – בדיקות מקדימות וייעוץ מקצועי של רופא

טיפול מזותרפיה

רצוי שלפני טיפול המזותרפיה הרופא יבצע בדיקה של אלרגיה למטופל, בדיקה שמחויבת על מנת לא להיתקל בקשיים במהלך ההזרקות, הרופא צריך לבדוק היכן בדיוק לבצע את ההזרקות של התרכובת ולבדוק במהלך ההזרקות את מצבו של המטופל על מנת להמשיך בטיפול.

משך הטיפול הינו בערך 25-30 דקות לאורך כל הטיפול.

במהלך הטיפול הרופא מורח ג'ל על המקומות שהוא אמור להזריק אליהם את החומר על מנת להקל על הכאבים של המטופל, בהתחלה מוזרקות במחטים דקים וקטנים המחוברים למחט אחת גדולה שבתוכה יש את החומר.

במהלך ההזרקות המטופל ירגיש עקצוצים וכאבים מההזרקות ורמת הכאב תלויה כמובן ברמת הסבל של המטופל.

תהליך החלמה מהטיפול ותופעות לוואי

תהליך ההחלמה מהטיפול הוא מאוד קל ומהיר, בעיקרון אמורים לחזור לפעילות באופן מיידי לאחר טיפול, לפעמים ישנם מצבים שיהיו תופעות לוואי כמו נפיחות באזור ההזרקות, אדמומיות, סימנים כחולים אולי גירוי אבל כל התופעות הללו נעלמות לאחר מספר ימים ואין ממה לחשוש.

רופאים שמבצעים טיפולי מזותרפיה ממליצים להימנע מפעילות גופנית בימים הראשונים שלאחר הטיפול, וישנם רופאים הממליצים על לבישת בגדים רחבים בימים הראשונים על מנת למקסם את תוצאות טיפול המזותרפיה, מומלץ גם לשלב את זה בתזונה נכונה ושתיית מים מוגברת.

היום לפני שאתם ניגשים לטיפול מזותרפיה תבררו איזה מקומות מעניקים את התמיכה המלאה לפני ואחרי הטיפול, חשוב מאוד לדעת מהן תופעות הלוואי ואיך מתמודדים איתם.

חשוב מאוד לדעת שהרופא שמרכיב את התרכיבים להזרקות עושה את העבודה בצורה המקצועית ביותר כי מאוד חשובה הכמות שמוזרקת בטיפול המזותרפיה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

התייעצו עם המומחים

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים

מתחייבים לשמור על פרטיותך

עדיין לא התייעצתם עם המומחים שלנו? השאירו עכשיו פרטים:

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים
אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים