ד''ר סנטר » אסתטיקה רפואית » הצרת היקפים

הצרת היקפים

טיפול הצרת היקפים נועד לחטב ולעצב את האזור המטופל, הטיפול מעלים סימני צלוליטיס, משפר את מראה העור ומטשטש סימנים על העור שנוצרו במשך השנים.

שיטת טיפול הצרת היקפים

הצרת היקפים

השיטה הפופולארית ביותר לטיפול היא על ידי תדר אלקטרוני שמגרה את השרירים ובעזרת הגירוי הוא גורם לשריפת קלוריות ולחיזוקם.

הפולסים האלקטרוניים גורמים לשרירים לעבוד וגורמים לכיווצם וליצירת תנועה מסביבם וכתוצאה מכך השרירים צורכים באנרגיה מרובה שמביאה לשריפת קלוריות, הצרת היקפים היא הליך שלא מצריך ניתוח או זמן החלמה קשה וכואב וכמובן ללא צלקות בגוף וללא תחושת עייפות לאחר פעילות גופנית.

איך מתבצע הטיפול?

היום בשוק הרחב ישנם הרבה מאוד מכשירים המשמשים להצרת היקפים, ישנם מכשירים המבוססים על גלי חום, אינפרא אדום וישנם כאלה שמבוססים על טכנולוגיית האולטרא סאונד.

המכשיר שעובד על תדר אלקטרוני מזהה את השכבות עם השומן הרב ביותר בעור ומתחת לעור והוא מתמקד במרכיבי רקמת השומן ובוחן אותה מכל הכיוונים.

לאחר טיפול הצרת היקפים יכולה להיות אדמומיות באזור הטיפול אבל ללא כאבים נוספים, חשוב מאוד שלאחר טיפולי הצרת היקפים המטופל ישמור על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית על מנת לשמר את תוצאות הטיפול.

מי יכול לעשות טיפול הצרת היקפים?

בעיקרון כל אדם יכול לגשת ולעשות טיפול להצרת היקפים, הרופא המומחה יבדוק את המטופל ורוב הסיכויים שהוא יוכל לעשות, אלה אם הוא סובל ממספר מחלות שלא מומלץ לעשות את הטיפול, אם יש לכם את המחלות הללו.

אם החלטתם שאתם רוצים לעשות טיפול הצרת היקפים חשוב מאוד שתלכו למכון אסתטיקה שמומחה בתחום ואל תחשבו שהם התחייבו לכם לתוצאות מיידיות, מכון שמחשיב את עצמו יידע לא להתחייב לאחר מספר טיפולים מסוים ותקבלו תשובה שהצרת היקפים לוקחת זמן ורק לאחר כמה טיפולים תראו את התוצאות שאתם רוצים לראות.

התייעצו עם המומחים

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים

מתחייבים לשמור על פרטיותך

עדיין לא התייעצתם עם המומחים שלנו? השאירו עכשיו פרטים:

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים
אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים